TTF’24

T.C. Ticaret Bakanlığı bünyesinde

Türk Devletleri Teşkilatı – Türk Ticaret ve Sanayi Odaları Birliği işbirliğiyle

ROK Uluslararası Danışmanlık A.Ş. organizatörlüğünde

7-9 Kasım 2024 tarihlerinde

İstanbul Fuar Merkezi’ nde düzenlenecektir.

AMAÇ

Türk devletlerinin iş insanlarının tek çatı altında toplanmasıyla önemli bir sinerji yaratmak ve uluslararası ortaklarla ticaret köprüleri kurmak.

Türk Devletleri arasında ticaret, sanayi, yatırımlar,teknoloji, hizmetler ve diğer ekonomik alanları geliştirmek.

Ülkelerin çeşitli alanlarda edinmiş olduğu kalkınma tecrübesinin diğer ülkelerle paylaşılmasını sağlamak.

Türk Devletlerinin zengin kültürel miraslarını, girişimci ruhlarını ve ekonomik güçlerini büyük bir sahnede sergilemek.

Türk Dünyası arasındaki ticaretin kolaylaştırılması ve yatırımların teşvikine yönelik çalışmalar yapmak.

İş insanlarının bilgi ve tecrübelerini birbirlerine aktarması ve gelişimlerine destek olmasını sağlamak.

Üretici, perakendeci, toptancı, ithalatçı ve ihracatçı iş insanlarını bir araya getirerek üretimlerini ve ticaretlerini arttırmayı hedeflemek.

Ulusal KOBİ’lere, mikro üreticilere ve girişimlere yeni pazar fırsatları sunma, bölgesel ve küresel üretim zincirleriyle birleşerek farklı pazarlara ulaşmaları için fırsat yaratmak.

Yapılacak konferanslarla iş insanlarının sorunlarını, çözüm önerilerini ve diğer güncel konuları alanında uzman konuşmacılarla birlikte masaya yatırma imkanı sunmak.

Düzenlenecek olan ikili iş görüşmeleriyle firmaları uluslararası iş birlikleri ve stratejik ortaklıklar kurmalarını sağlamak.

Türk devletlerinin ortak markalarını oluşturmak.

Düzenlenecek olan franchise görüşmeleriyle markaların yurtdışı açılımlarına katkı sağlamak.

Devletler ve halklar arasındaki sıkı iletişim ve ilişkiler

Yıllık Ortalama +%5 Ekonomik Büyüme

Ülkelerin Stratejik Konumları

Tarihi bağlılık, aynı dil, din ve kültür paylaşımı

Önemli Doğal Kaynaklara Sahip Olma

7 Kasım 10:00 – 9 Kasım 18:00
Fuar Ziyareti

7 Kasım – 11:00
Açılış Töreni

7 Kasım – 13:00
‘1 Fikir 1 Turan’ Türk Devletlerinde Girişimciliğin Geleceği

7 Kasım – 14:30
Sporun Gelişimi ve Birlik Arasında Paylaşımı

7 Kasım – 16:00
Ekonomide Türk Kadını

8 Kasım 11:00
Ticari Uyuşmazlıkların Çözümünde Tahkim ve Arabuluculuk

8 Kasım – 13:00
Türk Devletlerinin Ekonomik Gücü ve Yatırım Fırsatları

8 Kasım – 14:30
Türk Devletlerinde Tarım Ticaret ve Fırsatlar

8 Kasım – 16:00
Franchise ve Markalaşma

Sponsorluk paketleri, sponsorun markasının geniş bir kitleye ulaşmasını sağlar. Etkinliklerde veya organizasyonlarda sponsor olarak yer almak, sponsorun markasının görünürlüğünü artırır ve hedef kitle üzerinde marka bilinirliği oluşturur.
Sponsorluk paketleri, sponsorlara çeşitli pazarlama ve tanıtım fırsatları sunar. Bu fırsatlar arasında reklam materyallerinde yer alma, etkinlik alanında marka tanıtımı yapma, sponsorluk logosunun kullanılması, medya ve basın ilişkileri fırsatları gibi avantajlar bulunur. Bu sayede sponsorlar, markalarını hedef kitleye daha etkili bir şekilde tanıtabilirler.
Sponsorluk paketleri, sponsorlar için ilişki geliştirme fırsatları sunar. Etkinliklerde veya organizasyonlarda yer almak, sponsorların diğer işletmeler, kurumlar veya bireylerle bağlantı kurmasını sağlar. Bu bağlantılar, işbirlikleri, ortak projeler veya gelecekteki fırsatlar için potansiyel oluşturulur.
Sponsorluk paketleri, sponsorların toplumsal sorumluluklarını yerine getirmelerine ve olumlu bir imaj oluşturmalarına yardımcı olur. Etkinliklere veya organizasyonlara destek vermek, sponsorların toplumda değerli bir rol oynadığını gösterir ve markalarının olumlu bir şekilde algılanmasını sağlar.